Goedenavond

Hoe kunnen we je helpen?

Bij al onze producten staat een voorraadstatus. Indien het product wat je besteld hebt op voorraad is, verzenden wij deze doorgaans dezelfde dag, uiterlijk de dag erop als je voor 14.00 uur besteld hebt op een werkdag.

Track & Trace

Nadat het pakket ons magazijn verlaten heeft, kun je het via de track & trace link volgen op de website van DHL.
Je vindt deze link in de bevestigingsmail die je van DHL krijgt.

Je hebt het recht (een deel van) je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren/retourneren, mits de verzegeling van de verpakking niet verbroken is. Bij verbreking van de verzegeling is uw bestelling definitief en kan deze niet meer geretourneerd worden. Omdat wij een 100% tevredenheid willen garanderen zijn wij wel altijd benieuwd naar de reden van retour.

Mocht je gebruik willen maken van het herroepingsrecht, dan heb je na het aanmelden van de retour 14 dagen de tijd om het product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen 5,95 per pakket in Nederland en 8,95 per pakket in België.

Indien je gebruik maakt van het herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan ons geretourneerd worden.

Om gebruik te maken van het herroepingsrecht vul je het contactformulier in onderaan op deze pagina. Vermeld hier duidelijk om welke bestelling/product het gaat. Wij zullen je verzoek z.s.m. in behandeling nemen en je retour instructies toesturen.

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag inclusief verzendkosten en exclusief de retourkosten binnen 14 dagen na aanmelding van de retour aan je terugbetalen mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

We pakken onze bestellingen zo goed mogelijk in, maar schade aan je bestelling kan helaas gebeuren tijdens het bezorgen. Dat lossen we dan natuurlijk ook voor je op.
Vul binnen 14 dagen het contactformulier in onderaan op deze pagina. Geef duidelijk aan dat je een product beschadigd hebt ontvangen en wat je als oplossing wenst zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Uiteraard geldt hier het normale retourproces, behalve dat retourneren in gevallen van beschadigde of kapotte producten kosteloos is.

Wij vinden het erg vervelend om te horen dat je een klacht hebt. Indien er iets niet naar wens is verlopen, of je hebt een klacht over een product dan horen we dat uiteraard graag.
We zullen dan samen proberen naar een passende oplossing te zoeken. We raden je daarom ook aan om de klacht eerst bij onze klantenservice kenbaar te maken. 

Vul het contactformulier in onderaan op deze pagina of stuur hiervoor een mail naar klantenservice@dierenwinkeldeals.nl of 

Indien dit echt niet tot een oplossing leidt, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Alle pakketten die wij verzenden worden bezorgd door DHL.
Afhankelijk van de afmeting en het gewicht van je bestelling, kan deze uit meerdere pakketten bestaan. Indien dit het geval is ontvang je altijd meerdere track en trace codes.

Wij bieden verschillende bezorgopties aan:

BezorgoptieBezorgmomentKosten
StandaardDe volgende dag tussen 9.00 en 18.00 uur*GRATIS, vanaf 39,- (daaronder 5,95 voor Nederland en 6,95 voor België en Duitsland).
AvondbezorgingDe volgende dag tussen 18.00 en 21.00 uur*2,50 extra bovenop Standaard.

*Wij doen zorgvuldig ons best de bestelling zo spoedig mogelijk bij je af te leveren. Echter kan het soms zijn dat producten (toch) niet voorradig zijn en dan kan de levering van je bestelling iets langer duren. Op de productpagina staat een indicatie van de levertijd. Mochten wij om wat voor reden dan ook deze levertijd niet halen, dan brengen wij je hier natuurlijk zo spoedig mogelijk van op de hoogte.

Daarnaast zijn wij afhankelijk van DHL. Alle bezorgdiensten hanteren een marge bij het percentage bestellingen dat zij op tijd kunnen leveren. Het kan in een uitzonderlijk geval dus voorkomen dat jouw zending net een van die zendingen is die later dan gepland wordt geleverd.

Bij de avondbezorging geld dat alleen de eerste afleverpoging gegarandeerd in de avond plaatsvind. Volgende afleverpogingen kunnen mogelijk overdag gedaan worden.

Wij bieden uitgebreide betaalmogelijkheden om het bestellen zo gemakkelijk mogelijk te maken. Je kunt bij ons betalen met:

  • iDEAL
  • Bancontact
  • Klarna Achteraf Betalen
  • Klarna Pay Now
  • KBC/CBC Betaalknop
  • Bankoverschrijving


Als je via Klarna Achteraf Betalen wilt betalen dan wordt je kredietwaardigheid getoetst door Klarna. Klarna behoudt zich het recht om klanten te weigeren gebruik te maken van hun diensten. Je zal dan een andere betaalmethode moeten kiezen.

Als je via een bankoverschrijving wilt betalen, dan ontvang je een aparte mail van onze betaalprovider Mollie met daarin betaalinstructies.

Heb je betaald met iDEAL, maar weet je niet zeker of de bestelling gelukt is? Controleer dan eerst of er geld is afgeschreven. Als er geen geld is afgeschreven, dan is de betaling niet gelukt en ben je sowieso geen geld kwijt. Je kan dan de bestelling gewoon opnieuw plaatsen.

Is er wel geld afgeschreven, maar heb je (nog) geen orderbevestiging ontvangen? Dan raden we je aan om nog even te wachten. Het kan namelijk even duren tot dat wij je betaling hebben ontvangen en verwerkt.

Als je na een paar uur nog steeds geen orderbevestiging van ons hebt ontvangen, neem dan contact op met onze klantenservice. Met behulp van je transactienummer kunnen we je sneller helpen. Deze staat altijd bij de afschrijving vermeld.

Vul het contactformulier in onderaan op deze pagina of stuur een mail naar klantenservice@dierenwinkeldeals.nl.

Je factuur is je aankoopbewijs. De factuur versturen wij altijd per mail als bijlage van je verzendbevestiging, maar we bewaren hem ook in je online account zodat je deze altijd gemakkelijk kunt raadplegen.

Facturen inzien

Wilt je je facturen inzien? Log dan in op je account en klik op het kopje Bestellingen. Vervolgens kun je achter de bestelling waarvan je de factuur wilt inzien klikken op Download factuur. De factuur wordt nu als PDF gedownload naar je computer.

Heb je geen online account?

Neem dan contact op met onze klantenservice. Zij helpen je graag verder. Vul het contactformulier in onderaan op deze pagina of stuur een mail naar klantenservice@dierenwinkeldeals.nl.

Facturen wijzigen

Wil je je factuuradres wijzigen omdat je bijvoorbeeld bent verhuisd, je BTW-nummer vergeten bent of een typefoutje hebt gemaakt? Neem dan contact op met onze klantenservice. Je factuur mag binnen 30 dagen na opmaak aangepast worden. Je krijgt van ons een creditfactuur waardoor je huidige factuur komt te vervallen. Daarna ontvang je een nieuwe aangepaste factuur in je mailbox.

Openstaande facturen betalen

Als je bij je bestelling hebt gekozen voor handmatige overboeking, dien je de betaalinformatie te gebruiken uit de mail die je van onze betaalprovider Mollie hebt ontvangen. Als je niet meer over deze mail beschikt, neem dan contact op met onze klantenservice, zodat wij je kunnen voorzien van de juiste betaalinformatie. Vul het contactformulier onderaan op deze pagina in of stuur  een mail naar klantenservice@dierenwinkeldeals.nl.

Zodra wij de betaling hebben ontvangen, sturen wij hiervan een bevestiging. Is het bedrag niet binnen 5 dagen door ons ontvangen, dan komt de bestelling automatisch te vervallen.

Postadres

Dierenwinkeldeals.nl
Huijbergseweg 36
4631GG Hoogerheide
Nederland

Bedrijfsgegevens

KvK-nummer: 75981351
BTW-identificatienummer: NL860466693B01

Een andere vraag?

Stuur ons een e-mail en we nemen z.s.m. contact met je op.
Meestal reageren we binnen 1 werkdag.

Maximaal 1 foto van 5 MB groot. We kunnen je sneller helpen als je bij een kapotte verpakking of beschadigd product een foto toevoegt.

Of bel onze klantenservice

We zijn momenteel gesloten. Stuur een e-mail en we nemen z.s.m. contact met je op.